miercuri, 13 mai 2009

Becali la inchisoare



Duminica, in ziua alegerilor, Becali a incalcat cateva prevederi din legea electorala, iar Biroul Electoral Central a sesizat imediat Parchetul
TURNATORII SUNT PROTEJATI. GHEORGHE BECALI UN TURNATOR ORDINAR. "TU I-AI DAT IN GAT PE FRATII CAMATARU SI TOT DIN CAUZA TA A PLECAT SI NICU GHEARA". Aveti dovezi, intreaba moderatorul Dan Diaconescu, in direct si reluare. "Voi jura cu mina pe Biblie în fata instantei", a raspuns, sigur pe el. Corleone(Mitica Dragomir). A intervenit telefonic NICU GHEARA "Gigi, tu acum taci, vorbesc eu, s-a auzit". "Ursul", "Razboinicul luminii" se facuse mic, in scaun. "Esti machedon de-al meu, nu poti sa-mi faci rau, dar, daca vei incerca, VEI STI SA PLATESTI IN FATA MEA". "Da, Nicule", a ingaimat "cel mai puternic om din Romania" (SIFONARUL), dupa care a incasat, resemnat, urmatoarea "palma". "GIGI E PREA MIC SA-MI POATA FACE MIE RAU".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu